sâmbătă, 2 aprilie 2011

șepci....






Nu-mi plac fetele care poartă șepci, le văd prea băiețoase. Amalia are multe șepci, ea le poartă aproape tot timpul. Ea m-a convins să îmi fac această poză cu o șapcă de-a ei, că a zis ea că o să-mi stea bine. Eu vreau să vă arăt și vouă că nu îmi stă bine, dacă nu aș știi că sânt eu, aș crede că e un băiat. Pentru comparație,














pentru comparație, priviți-mă aici, fără șapcă. Nu-i așa că sânt mai feminină?  Eu nu spun că Amaliei nu îi stă bine cu șapcă, ei îi stă bine cu orice, pentru că este o fată foarte, foarte frumoasă, nu pentru că e prietena mea spun asta, ci pt. că acesta este adevărul.






De fapt vreau să spun că gusturile nu se discută, fiecare avem gusturile noastre, și încercăm să ni le împlinim pe cât se poate. Eu cred că ne putem da seama despre gusturile unei persoane, chiar dacă nu ocunoaștem, după felul în care se îmbracă. Dacă îi stă bine cum e îmbrăcată înseamnă că are gusturi, indiferent dacă e îmbrăcată sau nu după gustul nostru. Pentru că poartă șepci, Amalia nu se îmbracă după gustul meu, dar pentru că întotdeauna îi stă bine cum se îmbracă, înseamnă că are gusturi frumoase. Aceasta este părerea mea. Deci e bine să ne îmbrăcăm fiecare după gusturile pe care le avem.

8 comentarii:

  1. da este bine sa ne imbracam fiecare dupa gusturile noastre, este important sa ne simtitm bine in hainele cu care suntem imbracati...

    mie imi place cum iti sta si cu sapca, dar iti sta mai bine a2a poza, insa tot frumoasa esti:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si din punctul meu de vedere e la fel,sepcile iti da un aer usor masculin,sa nu se inteleaga gresit,la unele fete chiar le sta bine,depinde de stilul fiecaruia.oricum eu optez pt cea de`a 2 poza.te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult mă bucură părerile voastre! Însemnă că am început cu dreptul. Vă pup și eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ce, sa te imbraci cu ce iti sta bine. Daca te iei dupa moda, sper ca nu o sa-ti pui pene pe sapca... Pardon, aia cu penele e haute-couture! :)
    Iti sta bine si cu sapca! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da! Cristi, dar fără șapcă și mai bine îmi stă, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă veţi face să-mi schimb unele gusturi_? OK! vreau să-mi cumpăr o şapcă! Vă pup pe toţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parerea mea e ca esti foaaarte frumoasa!
    Iar sapca iti ascunde frumusetea. asa vad eu ;)
    Sau poate modelul de sapca nu l-ai ales bine. Stiu, ptr ca nici mie nu-mi sta bine cu sapca; desi la prietena mea ii sta bine. Sepcile sunt facute ptr anumite capuri... ptr al meu, NU.

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi