miercuri, 1 iunie 2011

oja

Cum i-ar sta unui minunat inel purtat de nişte mâini neîngrijite? Nu-i aşa că ar fi ca un diamant aruncat într-o troacă de porci?
Sunt multe ocaziile în care noi ne expunem  mâinile. Nu vorbesc despre băncile şcolii, deşi pentru o elevă   e important felul în care arată la mâini, o văd profesorii, o văd colegii, colegele. Din păcate acordăm prea

puţină importanţă acestui aspect. Dar mult mai important este cum ne arată mâinile, cât de îngrijite sunt, atunci când ieşim oriunde în societate. Eu cred că sunt ca un fel de carte de vizită mâinile noastre, dejetele noastre, unghiile noastre. Poate sună cam anapoda ce spun eu acum, poate nu mă ştiu eu exprima prea bine, dar voi cred că mă înţelegeţi.
Mie unghiile îngrijite îmi plac foarte mult. Am întâlnit femei care aveau unghii superbe, şi mi s-a părut că acest fapt le dădea o notă de feminitate şi seriozitate deosebite. Vă spun drept, nu am fost foarte atentă până acum cu unghiile mele, ziceam că-s mici şi nu se văd, sau că mi le pot ascunde atunci când cred că arată prea urât. De parcă ar fi nu ştiu ce mare greutate să mi le îngrijesc. Ştiu că nu e o mare greutate, deci mă voi apuca să fiu mai atentă cu unghiile mele. Vreau ca inelul pe care mi-l va da iubitul meu să merite să-mi stea pe deget.

5 comentarii:

  1. Iubitul unei prietene chiar deteste la o fata unghiile neingrijite si asta este unul dintre lucrurile la care se uita prima data.

    Te provoc la o mica joaca
    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/06/o-mica-joaca-provocare.html

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu si eu un baiat tot asa.
    Dar eu am o problema, imi fac ungiile si dupa 2 zile mi se strica manichiura(se decojeste), poate si din cauza faptului ca nu am rabdare sa se uste bine oja, ba tot spal vase si nu am manusiii(desi ar trebui)....nush ce sa fac:-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca sunt niste bucatarese foarte bune avand in vedere ce unghii frumoase au.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela-știi la ce ma-m gândit citindu-ți comentariul? că nu trebuie să ne facem din nimic o obsesie; mulțumesc pt. trimitere..am să citesc cu atenție și plăcere. Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dee* nu-i așa că am dreptate în ce i-am scris Elei despre obsesie? Fii sigură că manichiura ta e frumoasă, și ai să vezi că va fi frumoasă! Te îmbrățișez și pe tine.

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi