sâmbătă, 14 mai 2011

balerini

         Unul dintre motivele pentru care eu aştept cu mare nerăbdare căldura este acela că îmi place să umblu în balerini. Sunt o împătimită a balerinilor.







Sunt comozi , sunt frumoşi, îmi place orice model, încă nu am întâlnit model de balerini care să nu îmi placă. Pot fi purtaţi şi la ocazii, pot fi purtaţi şi ca încălţăminte sportivă, şi cam în orice situaţii.





Sunt şi feminini balerinii, de fapt chiar numele lor, cu trimitere la balet, care este o formă de artă pe care eu o găsesc foarte feminină, pot fi o dovadă, dar numele e mai puţin important, importanţi sunt balerinii, care, prin frumuseţea lor, ne pot trimite cu gândul la artă. Eu cred că sunt şi tinereşti, şi că ne stă bine în balerini. Eu mă simt mai frumoasă când îi port, mă simt aproape ca o balerină pe scenă, simt că plutesc. De-aia îmi plac mie belerinii.

4 comentarii:

  1. Sunt comozi,frumosi,romantici,delicati,feminini!I just love them!Am si eu cateva perechi si abia astept sa incep sa le port din nou!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac belerinii...desi nu am foarte multi...imi plac foarte mult balerinii din prima poza:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt supeeerbi! Si mie imi plac mult mult. Chiar ziceam zilele astea ca ma duc sa mai cumpar:)) Am si eu o pereche cam ca cea din ultima poza:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei:* cute blog,te astept si pe blogul meu sa iti spui parerea daca iti place ceva.Pupici...Follow:)

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi