joi, 19 mai 2011

cercei

  După  cum vedeţi, nu port cercei. Dar oare bine fac? Eu cred că cerceii sunt un fel de "percing mobil", şi că sunt, ar trebui să fie exclusiv feminini.







Dar pentru că fete ca mine nu îi purtăm, s-au apucat să îi poarte băieţii. Eu îi văd dezgustători pe băieţii care poartă cercei, văd în toţi aproape, nişte homosexuali care vor să se afişeze.






   Dar oare, dacă e urât ca băieţii să poarte cercei, nu la fel aş putea spune despre fetele care nu îi poartă, aşa ca mine? Oare nu e un fel de a ne apăra feminitatea purtând cercei?







Vă aştept cu păreri!  Convingeţi-mă voi să port cercei!

5 comentarii:

  1. Nu sunt de acord cu ce ai spus despre baietii care poarta cercei.Nici eu nu sunt 100% pro da nici contra.Fiecare face exact ce vrea atata timp cat nu deranjeza pe altii.
    In legatura cu fetele care nu ii poarta tot ce pot sa spun este ca ori au anumite complexe vis-a-vis de feminitatea lor,ori este un aspect neglijat pentru ca prefera sa se afisez cu alte accesorii,ori pur si simplu nu li s-a dat voie sa poarte.
    Consider ca cerceii sunt ca o podoaba pentru urechile noastre,o podoaba care ori ne pune fata in valoare,ori o urateste.Asa ca alesi cu gust,sunt un artificiu special pentru a atrage atentia catre partea cea mai importanta a corpului:fata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pt. coment. Ela. Rețin specificarea ta că ”fiecare face exact ce vrea atâta timp cât nu deranjează pe alții.” Ai mare dreptate. Te sărut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere!Si eu te sarut si abia astept sa citesc o noua postare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt multe femei care nu poarta cercei...totusi mie imi plac,norocul meu este ca am facute gaurile de cand eram mica si nu imi mai amintesc nimic...daca ar trebui sa -mi fac altele...nu cred ca as avea curaj.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @mirela, înțeleg că tu porți cercei, dar care crezi că sunt cei mai frumoși? cei mai simpli sau aceia mai ”complicați”? Mulțumesc pt. coment.
    și te mai aștept.

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi