marți, 17 mai 2011

de la inimă la inimă

                         Zilele trecute m-am întâlnit cu un băiat la care ţin foarte mult. I-am citi pe chip o mare tristeţe, deşi el făcea totul ca să şi-o mascheze, spunându-mi zâmbind că totul e bine pt. el. Eu însă vedeam că nu are dreptate, îmi dădeam seama că vrea să ascundă ceva.




Tot vorbind despre alte lucruri, la un moment dat m-am întrebat dacă eu am dreptul să insist să îi cer să îmi spună de ce e aşa de trist. Atunci am simţit un imbold, simţeam că îmi vine din inimă, simţeam cum inima mea îmi spunea: "Adriana, dacă poţi alina o tristeţe, nu are niciun rost să te întrebi dacă ai dreptul să o faci. Desigur că ai dreptul, poate chiar obligaţia."




M-am simţit încurajată de această voce interioară, nu mi-a mai fost teamă să insist, şi aşa am reuşit să îl fac să îmi spună despre ce este vorba. După aceea am vorbit mult despre tot felul de supărări care pot să ne umbrească viaţa, şi care sunt inevitabile. Îndrăznesc să cred că discuţia noastră a reuşit să mai diminueze supărarea prietenului meu. Şi parcă am simţit că la despărţire ar vrea să îmi zâmbească, deşi cu buzele nu o făcea.
După ce am rămas singură m-am gândit cât de uşor ne-ar fi să ne ajutăm mereu unii pe alţii, ca de la inimă la inimă, şi ce bine ar fi dacă am face-o mereu. Din păcate, acordăm prea mică atenţie acestui adevăr. Acum abia apuc să-l reîntâlnesc pe băiatul acela, şi să discutăm aşa, ca de la inimă la inimă.

4 comentarii:

  1. Anonim......da! m-am îndrăgostit! şi încă tare! şi sper să fiu fericită! Dacă nu ai fi Anonim, ţi-aş spune mai mult..... De ce "Anonim"?

    RăspundețiȘtergere
  2. spune-mi mie Adriana, ca eu nu sunt anonim:P
    iti doresc sa fii fericita!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iullia dacă ai știi cat ma bucura ce mi-ai scris, multumesc pt. prietenia ta. Sigur ca tie ti-as spune mai mult, poate ai vrea sa imi dai si unele safturi, dar din pacate aici pe bog nu prea e loc. Asa ca iti spun esentialul: da! sunt îndragostita, iubesc mult un baiat si sunt fericita. In acelasi timp mi-a si teama, pt. prima dată in viata simt o teama pt. ceea ce mi se intampla. Oricum, sunt destul de ambitioasa sa ma bat tare pt. iubirea mea. In mare cam asta. Eu iți multumesc din nou, să te sarut cu prietenie.

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi