luni, 9 mai 2011

maieuri

Pentru ca vine vara, sa vorbim despre maieuri. Cred ca tuturor fetelor le place sa poarte maieuri: sunt legere, sunt frumoase, sunt comode.







Desi unora li s-ar putea parea ca maieurile sunt dessu-uri, ele numai par a fi asa, mai ales unele modele. Dar privirile curioase ale unora, sau "acuzatoare"  ale altora, nu cred ca ar trebui sa ne impiedice sa mergem pe strada in maieu. Important e ca noi sa ne simtim bine.












Unele maiuri sunt elegante, par mai degraba rochite, dar sunt maieuri, si sunt frumoase. Priviti acest model, nu-i asa ca e superb?









Vorbind despre maieuri, trebuie, noi fetele, sa vorbim neaparat despre sutiene. Eu nu prea port sutiene, dar oare asta ma poate impiedica sa imbrac maieuri pe considerentul ca "se vede prea mult", deci pot parea prea obraznica?
Eu cred ca nu, eu cred ca tineretea mea imi da dreptul sa fiu uneori "obraznica"  dar eu cred ca sunt obraznia numai pentru aceia care gandesc asa, pentru cei sau cele carora le plac maieurile, chiar si fara sutien pe dedesupt, a ne imbraca in maieuri e un lucru de admirat. Mai ales de acum, cand vine vara. Imi spunea cineva ca tineretea mea da frumusete hainelor pe care le imbrac, si nu hainele dau frumusete tineretii. Cred ca avea dreptate. Deci, fetelor, haideti sa dam frumusete maieurilor purtandu-le.

2 comentarii:

  1. Atata timp cat sunt accesorizate corespunzator si sunt combinate cu alte piese vestimentare potrivite,sunt mai mult decat ok!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Ela. Până la urmă chiar şi a alege şi a purta un maieu e o chestiune de gust.

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi