duminică, 1 mai 2011

frumuseți




Într-o discuție cu Dia despre frumusețea noastră interioară și cea exterioară, eu mi-am exprimat părerea că există o anumită legătură între ele.
Spuneam că nu toți care sunt îmbrăcați și aranjați frumos la exterior sunt așa și în interiorul lor, dar cred că toți care sunt frumoși în interior au grijă să fie frumoși și în exterior.














Dar oare ce însemnă să fim frumoși în interior, dar să ne ascundem această frumusețe. O avem și o ținem, ca pe o comoară, numai pentru noi, sau trebuie să o arătăm, să o dovedim celor din jurul nostru, persoanelor iubite mai ales, și mai ales iubiților noștri?  Eu abia apuc să vină acela care să-mi spună: ”Ce frumoasă ești în interior, Adriana!” și spunându-mi asta, să simt că mă iubește mai mult. Deci nu cred că trebuie să îmi ascund frumusețea interioară, atâta câtă o am. Ar fi ca și cum mi-ar fi rușine de mine.









 La fel cred că e și cu frumusețea noastră exterioară. Cineva, un băiat, mi-a spus că nu înțelege de ce noi, fetele, ne ascundem cu atâta ostentație, ce avem noi mai frumos. Din discuție am înțeles că nu era obraznic, așa cum începusem să-l bănuiesc, adică nu se referea la a ne expune ostentativ, se referea la faptul că multe nu știm să ne valorificăm frumusețea exterioară mai ales făcându-ne-o și mai frumoasă decât ascunzându-ne-o. Cred că avea dreptate.

 De aceea am vrut să port un dialog pe blogul meu despre acest subiect. E frumos, și cred că ne interesează pe multe dintre noi.

8 comentarii:

  1. sa fi sigura ca cel care apreciaza mai mult frumusetea ta interioara inainte de cea exterioara, acela stie cu adevarat sa iubeasca...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :). Bineinteles ca frumusetea interioara nu o exclude pe cea exterioara, dimpotriva o scoate si mai mult in evidenta. Eu asa cred:). Oricum draguta postare, sunt curioasa de reactii.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,
    numele meu e alex.
    pot spune ca,scrii minunat!
    eu chiar daca sunt olimpic national cat si international la acest domeniu,consider ca sunt varza
    deaceea,as vrea sa iti trimit un text cu care am castigat un concurs de curand la praga
    crezi ca.
    e posibil?multumesc,
    o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumusetea este in ochiul celui care priveste... Acela poate sa se uite la exteriorul tau sau in interior.
    Frumusetea este un subiect infinit,poate fi orice chiar si ceva care la prima impresie este inestetic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii!
    -Iullia-crezi că există o "ruptură" între frumuseţea interioară şi cea pe care ne-o arătăm?
    -Dia-perfect de acord cu tine!
    -alex-mă bucur mult că vrei să îmi trimiţi mie acel text, sunt nerăbdătoare. Dacă vrei să mi-l trimiţi pe mail, iată ID-ul meu: "xxycsaxx@yahoo.com" te aştept cu nerăbdare!
    -Ela-ai mare dreptate, atunci când e privit frumos şi urâtul devine frumos.
    Vă îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  6. nuu...nu exista nici o ruptura..frumusetea interioara se vede in cea exterioara...altfel cum vezi pe cineva frumos in interior? asa cred eu:D

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,
    am adaugat in lista de contacte yahoo adresa ta.cand te voi vedea online,am sa-ti trimit textul.....
    o seara buna,
    cu drag alex...

    RăspundețiȘtergere

spuneți și voi